Kotimaista vaatekauppaa jo vuodesta 1957Ilmainen toimitus yli 50 €:n tilauksiinNopea toimitus 1-3 arkipäivää

KÄYTTÖEHDOT

Yleistä

Kekäle Oy noudattaa Verkkokaupassaan yleisiä postimyynti/verkkokauppa lakeja ja säännöksiä. Ongelmatilanteissa ole ystävällinen ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. verkkokauppa@kekale.fi tai puhelimitse 020 7010 319

Tilaus ja toimitusehdot

Kekäle Oy toimittaa tilaamasi tuotteet keskimäärin 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Toimitus voi viivästyä sesongin tai ruuhkan johdosta. Kekäle Oy ei vastaa mahdollisista myöhästymistä jotka eivät ole Kekäle Oy:sta johtuvia.

Maksaminen

Kekäleen verkkokaupassa voit maksaa joko verkkopankissa, laskulla tai luottokortilla.

Tilauksen peruuttaminen

Kekäle Oy:llä on tarvittaessa oikeus peruuttaa tilaus.

Tuotteen toimittaminen

Kekäle Oy lähettää kaikki tilatut verkkokauppatuotteet Matkahuollon välityksellä(lukuun ottamatta lahjakorttia joka lähetetään kirjekuoressa postin kautta). Jos tilaamasi tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa on Kekäle Oy maksuvastuullinen. Jos palauttamasi tuote häviää tai vahingoittuu olet sinä maksuvastuullinen. Jos tilaamasi tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa tulee sinun ilmoittaa siitä 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme.

Toimitustavat ja -kulut

Kekäleen verkkokaupassa voit valita toimitustavaksi jonkin seuraavista vaihtoehdoista.

1. Nouto myymälästä (0€)

Voit noutaa tilauksesi mistä Kekäle myymälästä tahansa kun olet saanut saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Sinun täytyy valita tilauksen yhteydessä mistä myymälästä haluat noutaa tilaamasi tuotteen. Tuotteen voi palauttaa mihin tahansa Kekäleen myymälään.

2. Nouto matkahuollon palvelupisteestä (lähellä paketti 5,90€)

Tuotteesi toimitetaan normaalisti lähimpään matkahuollon palvelupisteeseen josta voit noutaa tuotteesi. Sinun tulee todistaa henkilöllisyytesi tilausta noutaessasi.

3. Kotiinkuljetus (9,90€)

Kotiinkuljetus(jakopaketti)

Tilausrajoitukset

Kekäle Oy toimittaa tuotteita ainoastaan suomeen. Kekäleen verkkokaupassa ostoksia voi tehdä vain yli 15 vuotta täyttäneet henkilöt.

Verkkokaupan vaihto- ja palautusohje

Meille on todella tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Mikäli tuotteet eivät vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.  Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Hintalaput yms. pitää myös olla paikoillaan tuotteessa.  Mikäli olemme lähettäneet sinulle väärän/viallisen tuotteen, mainitsethan siitä palautuksen syy -kohdassa.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ole ystävällinen ja tee uusi tilaus osoitteessa www.kekale.fi.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, ole hyvä ja toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti. Tuotteiden palauttaminen on sinulle maksutonta.

Tuotteen palautus Matkahuollon kautta onnistuu seuraavasti:

1.Suojaa palautuspaketti hyvin, niin että se ei likaannu tai vahingoitu kuljetuksen aikana.

2. Täytä lomakkeen alaosassa oleva palautuslomake ja laita se palautettavan paketin sisään..

3. Toimita palautukset siihen noutopisteeseen, mistä noudit paketin. Ilmoita Matkahuollolle, että kyseessä on Kekäle oy:n verkkokaupan asiakaspalautus. Matkahuolto liimaa palautettavaan pakettiin osoitetarran paikanpäällä.  Saat Matkahuollolta palautuskuitin.  Säilytä palautuskuitti 3 kuukautta.

Käsiteltyämme palautuksen, ilmoitamme siitä sähköpostitse ja maksamme rahat takaisin tilillesi.

Tuotteen palauttaminen myymälään

Voit palauttaa verkkokaupasta tilaamiasi tuotteita myös myymälöihimme.

Täytäthän palautuslomakkeen jo etukäteen, niin palautus sujuu vaivattomammin.  Muista ottaa myös tilausvahvistus tai kuitti mukaasi.

Käsiteltyämme palautuksen ja palautus on hyväksytty, rahapalautus maksetaan pankkitilillesi tilisiirtona. Myymälöiden kassoilla ei makseta rahapalautusta.

Verkkokaupan asiakaspalvelu

sähköpostiosoite: verkkokauppa@kekale.fi

puhelin: 020 7010 319 (ma-pe 9-19)

Selvät hintavirheet

Kekäle Oy pidättää oikeuden peruuttaa tilaus selvän hintavirheen johdosta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan esim. jos tuotteella ei ole hintaa lainkaan tai jos tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Esim. Boss farkut 13,90.

Kuponkikoodi

Kuponkikoodin alennusta ei voi käyttää mikäli olet ostamassa lahjakorttia.

Ylivoimainen este

Kekäle Oy ei vastaa toimituksen viivästymisestä mikä ei johdu Kekäleen toiminnasta. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan esim. henkilökunnan sairastumiset tai ongelmat kuljetuksen kanssa. Mikäli ylivoimainen este kestää yli 2kk on sekä Kekäleellä että asiakkaalla oikeus purkaa kauppa.

Asiakasviestintä

Asiakasviestintä tapahtuu pääsääntöisesti joko sähköpostitse(verkkokauppa@kekale.fi) tai tekstiviesteillä. Asiakaspalveluumme voitte olla myös yhteydessä puhelimitse 0207010319.

Ehtojen muuttaminen

Kekäle Oy:llä on oikeus muuttaa yllämainittuja ehtoja

ALE
Asiakaspalvelu
Charmi asiakasohjelma
Kekäle blogi
Lahjakortti