Kotimaista vaatekauppaa jo vuodesta 1957Ilmainen toimitus yli 50 €:n tilauksiinNopea toimitus 2-3 arkipäivää

Verkkokaupan vaihto- ja palautusohje

Meille on todella tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös.
Mikäli tuotteet eivät vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Hintalaput yms. pitää myös olla paikoillaan tuotteessa. Mikäli olemme lähettäneet sinulle väärän/viallisen tuotteen, mainitsethan siitä palautuksen syy -kohdassa.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ole ystävällinen ja tee uusi tilaus osoitteessa www.kekale.fi.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, ole hyvä ja toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti. Tuotteiden palauttaminen on sinulle maksutonta.Yli 50 euron tilauksessa palauttaessasi kaikki ostamasi tuotteet, maksamme mahdolliset toimituskulut myös takaisin. Emme palauta toimituskuluja alle 50€ tilauksista

Tuotteen palautus Matkahuollon kautta onnistuu seuraavasti:

1.Suojaa palautuspaketti hyvin, niin että se ei likaannu tai vahingoitu kuljetuksen aikana.

2. Täytä palautuslomake ja laita se palautettavan paketin sisään. Liimaa saamasi palautustarra paketin päälle. Palautustarran voit tulosta täältä

3. Tuotteet voi palauttaa mihin tahansa matkahuollon palvelupisteesee/toimipisteeseen riippumatta toimitustavasta. Kekäle oy:n verkkokaupan asiakaspalautuskoodi on 9505573. Saat palautuspisteeltä/toimipisteestä palautuskuitin. Säilytä palautuskuitti 3 kuukautta.

Matkahuollon toimipisteet.

Käsiteltyämme palautuksen, ilmoitamme siitä sähköpostitse ja maksamme rahat takaisin tilillesi.

Muistathan ilmoittaa tilinumerosi verkkokaupan asiakaspalveluun mikäli olet maksanut verkkokauppatilauksesi verkkopankin kautta näin palautus sujuu vaivattomammin. Jos olet maksanut ostoksesi Kekäle-laskulla ja palautat vain osan tilaamistasi tuotteista, maksa vain ne tuotteet jotka olet pitänyt. Palautetut tuotteet poistetaan Kekäle-laskulta palautuksen käsittelyn yhteydessä. Palauttaessasi kaikki tilaamasi tuotteet peruutamme Kekäle laskun kokonaisuudessaan. Huomioithan että kertalaskussa veloittama toimitusmaksu 2,95 lisätään tilauksen loppusummaan.

Tuotteen palauttaminen myymälään

Voit palauttaa verkkokaupasta tilaamiasi tuotteita myös myymälöihimme.

Täytäthän palautuslomakkeen jo etukäteen, niin palautus sujuu vaivattomammin. Muista ottaa myös tilausvahvistus tai kuitti mukaasi.

Käsiteltyämme palautuksen ja palautus on hyväksytty, rahapalautus maksetaan pankkitilillesi tilisiirtona. Myymälöiden kassoilla ei makseta rahapalautusta.

Paketin noutamatta jättäminen

 Huomioithan että paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus.

Tulemme 1.5 2017 alkaen perimään 5€:n käsittelykulun tilauksista joita ei ole noudettu matkahuollon säilytysajan puitteissa.

Mikäli et ole noutamassa tilaamaasi pakettia ilmoitathan siitä Kekäleen asiakaspalveluun sähköpostitse (verkkokauppa@kekale.fi )

otsikoithan viestisi "noutamaton paketti +MHXXXXXXXXX (tilausnumero). Huomioithan myös että ilmoitus noutamattomasta paketista tulee tehdä ennen kuin paketti lähtee palautumaan.

Verkkokaupan asiakaspalvelu

sähköpostiosoite: verkkokauppa@kekale.fi

puhelin: 020 7010 319 (ma-pe 9-19)

Asiakaspalvelu
Charmi asiakasohjelma
Kekäle blogi
Lahjakortti