Ladataan kassaa...
Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksiin
Ilmainen palautus
Nopea toimitus: 2—4 arkipäivää

Tiistaihin 18.12. klo 12:00 mennessä tehdyt tilaukset ehtivät Jouluksi perille | Tuotteilla pidennetty palautusaika 15.1. asti! 

UKK (usein kysytyt kysymykset)


Asiakaspalvelu

Mikäli sinulle herää mitä tahansa kysyttävää - autamme mielellämme!

Verkkokauppa asiakaspalvelu 
verkkokauppa@kekale.fi 
020 7010 319 
Palvelemme sinua arkisin klo 08:00 - 19:00.

Tilaaminen:

Miten saan kanta-asiakasalennuksen verkkokaupassa?

Kanta-asiakasedun saat hyödynnettyä verkkokaupassamme niin, että olet sisäänkirjautuneena verkkokauppaan tehdessäsi tilausta. Jos et ole vielä kanta-asiakkaamme, pääset liittymään täällä.

 

Miten valitsen toimitustavan?

Toimitamme tilaukset Matkahuollon kautta tai voit myös noutaa tilauksesi jostakin yhdeksästä myymälästämme.

Matkahuollon toimitustapoina on tarjolla Lähellä-paketti, joka toimitetaan tyypillisesti lähimpään K-Markettiin tai muuhun Matkahuollon palvelupisteeseen.

Lisäksi tarjolla on kotiinkuljetus. Kotiinkuljetuksessa jakelija ottaa aina yhteyttä puhelimitse sopiakseen sinulle sopivan jakeluajan.

Nopeimman toimituksen saat, kun valitset toimitustavaksi lähimmän noutopisteen, joista viisi lähintä tulee näkyviin toimitusosoitteesi mukaan tilausta tehdessäsi.

 

Kuinka voin maksaa tilaukseni?

Voit maksaa tilauksesi seuraavilla vaihtoehdoilla:

  • Verkkopankkimaksu: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Korttimaksu: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club ja JCB
  • Mobiilimaksu: MobilePay
  • Paypal tai Paytrail-tili
  • Klarna: 14 päivän lasku tai joustava erämaksu

Jos sinulla herää kysyttävää maksamisesta, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 020 7010 319 ja autamme sinua parhaamme mukaan.

 

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen tai poistaa tilaukseni?

Valitettavasti tilauksen jälkeen et voi enää itse tehdä muutoksia tai perua tilausta.

Ottamalla kuitenkin mahdollisimman pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, pystymme tekemään haluamiasi toimenpiteitä, kuten: jätetään toimittamatta tietty tuote, vaihdetaan kokoa tai tarvittaessa perutaan tilaus.

 

En ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

Jos tilausvahvistusta ei ole tullut 1 tunnin sisään tilauksesta - tarkista varalta sähköpostisi roskapostikansio jonka jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme niin voimme varmistaa tilauksesi tilanteen.

 

Onko tilaus mahdollista tehdä vain internetissä?

Tällä hetkellä verkkokaupan tilauksia voi tehdä ainoastaan internetissä.

 

Toimitustiedot:

Mitkä ovat toimituskulut?

Jos ostoskorisi arvo on yli 50 euroa, toimitus on sinulle kaikissa tapauksissa ilmaista riippumatta toimitustavasta.

Muissa tapauksissa toimituskulut seuraavasti:

  • Nouto myymälästä: 0,00€
  • Nouto Matkahuollon palvelupisteestä: 5,90€
  • Kotiinkuljetus 9,90€

 

Miksi tilaukseni viipyy?

Pyrimme käsittelemään tilaukset yhden arkipäivän sisällä ja saamme toimitettua tilaukset perille keskimäärin 2-4 arkipäivän sisällä.

Jos et ole saanut ilmoitusta saapuvasta lähetyksestä, voit tarkistaa toimitusvahvistuksessa olleella seurantakoodilla Matkahuollon sivustolla missä lähetyksesi on.

Jos tilaus on Matkahuollon kuljetuksessa ja jostakin syystä viipyy, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai suoraan Matkahuollon pakettipalveluun puhelimella: 0800 132 582.

 

Tilauksestani puuttui tuote, mitä teen?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@kekale.fi tai puhelimitse 020 7010 319, jotta voimme selvittää mikä tuote on jäänyt puuttumaan toimituksesta ja minkä vuoksi.

Kiireaikoina tilauksesi saatetaan myös lähettää kahdessa eri toimituksessa.

Saat kaikista sinulle lähetetyistä toimituksista aina oman sähköpostin yksilöidyllä seurantatunnuksella.

 

Palautukset:

Kuinka palautan tuotteita?

Voit palauttaa tilauksesi mihin tahansa Matkahuollon palvelupisteeseen riippumatta toimitustavasta.

Myös myymälämme ottavat palautuksia vastaan toimitustavasta riippumatta.

 

Voinko vaihtaa tuotteen?

Helpoiten saat tuotteen vaihdettua tekemällä uuden tilauksen. Jos et jostakin syystä halua tehdä uutta tilausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja sovi vaihto heidän kanssaan. Muistathan myös merkitä vaihdon vielä tilauksen mukana tulleeseen palautuslomakkeeseen.

 

Milloin palautukseni käsitellään?

Matkahuollon kuljetuksessa menee yleensä 2-5 arkipäivää. 

Palautukset käsitellään tyypillisesti arkipäivän sisällä siitä kun palautuslähetys saapuu meille.

Palautamme rahat käytetyn maksupalvelun kautta, mitätöimällä Klarna-laskun tai pankkisiirrolla. Rahapalautukset palautuvat tyypillisesti 3-5 arkipäivän kuluessa riippuen maksutavasta

 

Miksi toimituskuluja ei hyvitetä?

Jos ostoskorin loppusumma on alle 50€, emme valitettavasti palauta toimituskuluja.


Olen saanut virheellisen tuotteen, miten menettelen?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, pyrimme toimittamaan uuden tuotteen virheellisen tilalle tai sovimme yhdessä jatkotoimenpiteistä.

 

Miten reklamoin käytössä rikkoontuneesta tuotteesta?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Käsittelemme kaikki reklamaatiot huolella ja joissakin tuotevirhetapauksissa joudumme käymään keskustelua maahantuojan tai valmistajan kanssa. Saat kuitenkin tarkemmat etenemisohjeet asiakaspalvelustamme.

 

Mallistot:

Miten saan lisätietoa malleista ja mitoituksista? Onko minun kokoani saatavilla?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla, soittamalla tai käyttämällä livechat-palvelua. Kerromme sinulle mielellämme mitoituksista ja selvitämme, saammeko toimitettua sinulle haluamasi koon.

 

Minkä koon tilaan?

Verkkokaupasta löytyviä kokotaulukkoja hyödyntämällä, saa suuntaviivoja oman koon löytämiseksi. Kokotaulukoista löytyy myös arvioituja mitoituksia merkeittäin.

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Lahjakortti:

Lahjakorttejamme voi tällä hetkellä käyttää vain myymälässä.

Jos olet ostanut lahjakortin myymälästä ja haluat verkkokauppaan käyvän lahjakortin, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Myymälässä lahjakortin voi käyttää, kun postitettu kortti on saapunut.


Asiakaspalvelu

Puhelin: 020 7010 319
Sähköposti: verkkokauppa@kekale.fi

Palvelemme sinua arkisin klo 08:00 - 19:00.

Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian - arkipäivisin viimeistään 24 tunnin sisällä. 

Verkkokaupan asiakaspalvelu
(arkisin 8-19):

020 701 0319 
verkkokauppa@kekale.fi