Ladataan kassaa...
Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksiin
Ilmainen palautus
Nopea toimitus: 2—4 arkipäivää

Palautukset ja palauttaminen

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Mikäli tuotteet eivät vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen/tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja valmistajan materiaalien tai hintalappujen tulee olla edelleen kiinnitetty tuotteeseen.

Mikäli olemme lähettäneet sinulle väärän/viallisen tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme jotta voimme korjata asian.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tulee sinun palauttaa aiempi tuote ja tehdä uusi tilaus verkkokaupassamme. Voit myös aina palauttaa tuotteen johonkin yhdeksästä myymälästämme.

Tuotteiden palauttaminen on sinulle maksutonta. Alle 50€ tilauksissa palautamme vain tuotteiden ostohinnat emme tilauksen toimituskuluja.

Ohjeet palautukseen

Jos olet palauttamassa tuotteita, ole hyvä ja toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

  1. Suojaa palautuspaketti hyvin, niin että se ei likaannu tai vahingoitu kuljetuksen aikana.

  2. Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se palautettavan paketin sisään. 

  3. Liimaa tilausvahvistuksessa ollut palautustarra paketin päälle.

  4. Tuotteet voi palauttaa mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen riippumatta toimitustavasta. Asiakaspalautuskoodimme on 9505573 (Kekäle Oy). Saat palautuksesta aina kuitin, joka tulee säilyttää tallessa kunnes olemme laittaneet sinulle viestin palautuksen käsittelystä.

Käsiteltyämme palautuksen, ilmoitamme siitä sähköpostitse ja maksamme rahat takaisin tilillesi.

 

Tuotteen palauttaminen myymälään

Tiesithän, että voit palauttaa verkkokauppatilauksesi tuotteita myös johonkin yhdeksästä myymälästämme.

Täytäthän palautuslomakkeen jo etukäteen, niin palautus sujuu vaivattomammin. Muista ottaa myös tilausvahvistus tai kuitti mukaasi.

Käsiteltyämme palautuksen, maksamme summan pankkitilillesi tilisiirtona. Myymälöiden kassoilla ei valitettavasti voida maksaa rahapalautusta.

Paketin noutamatta jättäminen

Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus.

Perimme 5 euron käsittelykulun tilauksista joita ei ole noudettu Matkahuollolta säilytysajan puitteissa.

Mikäli et pääse noutamaan tilaustasi, ilmoitathan siitä asiakaspalveluumme. Tässä yhteydessä sinulla tulee olla sähköpostitse saapuvasta toimitusvahvistuksesta Matkahuollon seurantakoodi ja verkkokaupan tilausnumero. Ilmoitus noutamattomasta toimituksesta, tulee tehdä ennen kuin se lähtee palautumaan.


Kekäle: asiakaspalvelu

Puhelin: 020 7010 319
Sähköposti: verkkokauppa@kekale.fi

Palvelemme sinua arkisin klo 08:00 - 19:00.

Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian - arkipäivisin viimeistään 24 tunnin sisällä. 

Verkkokaupan asiakaspalvelu
(arkisin 8-19):

020 701 0319 
verkkokauppa@kekale.fi