Kotimaista vaatekauppaa jo vuodesta 1957Ilmainen toimitus yli 50 €:n tilauksiinNopea toimitus 3-4 arkipäivää

Yleisimmät kysymykset

Tilaaminen:

Miten saan kanta-asiakasalennuksen verkkokaupassa?

Liity kanta-asiakkaaksi http://www.kekale.fi/customer/account/create/

Kanta-asiakasedun saat hyödynnettyä verkkokaupassamme niin, että olet sisään kirjautuneena verkkokauppaan tehdessäsi tilausta.

Miten valitsen toimitustavan?

Toimitamme tuotteet ainoastaan Matkahuollon kautta sekä myymälöihimme. Matkahuollon toimitustavat ovat lähellä – paketti lähimpään Siwaan, Valintataloon tai muuhun Matkahuollon palvelupisteeseen, Matkahuollon omaan toimipisteeseen sekä kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetuksessa jakelija ottaa aina yhteyttä puhelimitse sopiakseen sinulle sopivan jakeluajan. Nopeimman toimituksen saat, kun valitset toimitustavaksi lähimmän noutopisteen, joista viisi lähintä tulee näkyviin toimitusosoitteesi mukaan tilausta tehdessäsi.

Myymälöitämme on seitsemällä paikkakunnalla, joista voit valita sinulle sopivimman.

Kuinka voin maksaa tilaukseni?

Voit maksaa tilauksesi omilla pankkitunnuksilla verkkomaksuilla tai Kekäle laskulla/tilillä. Kekäle tilillä/laskulla maksaessasi voit valita tilin tai kertalaskun. Kertalaskussa veloittama toimitusmaksu 2,95 lisätään tilauksen loppusummaan. Jos haluat maksaa Kekäle laskulla/tilillä ja maksamisessa tulee ongelmia, voit olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun 09 612 266 80. Kekäle-lasku toimitetaan kirjepostitse kuun 8. pvä. Lisää Kekäle-laskun ehdoista löytät maksutavat sivulta 

Aina voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme puh: 020 7010 319, autamme parhaamme mukaan.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen tai poistaa tilaukseni?

Valitettavasti tilaukseen et voi itse tehdä muutoksia tai perua tilausta, koska tilaukset lähtevät eteenpäin käsittelyyn mahdollisimman pian. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, pystymme tekemään haluamisia toimenpiteitä, mm. jätetään toimittamatta tietty tuote tai perumme tilauksesi ja palautamme rahat tai mitätöimme Kekäle laskun.

En ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?

Tarkista sähköpostiositteesi, jonka olet laittanut tilaukseen. Tarkasta myös sähköpostisi roskapostikansio. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Onko tilaus mahdollista tehdä vain internetissä?

Tällä hetkellä verkkokaupan tilauksen voi tehdä ainoastaan internetissä.

Toimitustiedot:

 

Mitkä ovat toimituskulut?

Jos ostoskorisi on 50€ tai yli, toimitus on kaikissa tapauksissa ilmaista riippumatta toimitustavasta.

Muussa tapauksessa:

- nouto myymälästä 0,00€

- nouto Matkahuollon palvelupisteestä, lähellä – paketti 5,90€

- kotiinkuljetus 9,90€

Miksi tilaukseni viipyy?

Toimitamme tuotteet keskimäärin 3-4 päivän sisällä, parhaimmillaan jopa parissa päivässä. Jos et ole saanut ilmoitusta saapuvasta lähetyksestä, voit tarkistaa saamallasi Matkahuollon seurantakoodilla, https://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta/, missä lähetyksesi on. Jos se on Matkahuollon kuljetuksessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai suoraan Matkahuollon pakettipalveluun p. 0800 132582.

Toimituksesta puuttui tuote, mitä teen?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme verkkokauppa@kekale.fi tai p.020 7010 319, selvitämme miksi tuote on jäänyt puuttumaan toimituksesta. Tilauksesi saatetaan myös lähettää kahdessa eri paketissa. Saat kaikista sinulle lähetetyistä toimituksista aina oman sähköpostin yksilöidyllä seurantatunnuksella.

Palautukset:

Kuinka palautan tuotteen?

Tuotteet voi palauttaa mihin tahansa matkahuollon palvelupisteeseen/toimipisteeseen riippumatta toimitustavasta. Suoraan myymälöihin voi myös tehdä palautuksen riippumatta toimitustavasta.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Kyllä, tuotteen koon vaihto käy parhaiten ja saat uuden tuotteen nopeasti tekemällä uuden tilauksen. Jos et halua tehdä uutta tilausta, sovi vaihdosta asiakaspalvelumme kanssa ja merkitse vielä vaihto palautuslomakkeeseen.

Milloin palautukseni käsitellään?

Palautukset käsitellään yleensä samana päivänä, kun ne saapuvat meille, Matkahuollon kuljetuksessa menee yleensä 2- 5 päivää. Palautamme rahat tai korjaamme / perumme Kekäle laskun palautuksen käsittelyn yhteydessä. Rahapalautukset näkyvät tililläsi 3-5 pankkipäivän kuluessa riippuen pankista.

Miksi toimituskuluja ei hyvitetä?

Jos ostoskorin loppusumma on alle 50€, emme palauta toimituskuluja.

Olen saanut virheellisen tuotteen, miten menettelen?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, pyrimme toimittamaan uuden tuotteen virheellisen tilalle tai sovimme yhdessä jatkotoimenpiteistä.

Miten reklamoin käytössä rikkimenneestä tuotteesta?

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, reklamaatiot käsitellään normaalin käytännön mukaisesti ja tarkemmat ohjeet saat meiltä.

Mallistot:

Miten saan lisätietoa malleista ja mitoituksista? Onko minun kokoani saatavilla?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla, soittamalla tai käyttämällä chat –palvelua, kerromme mielellämme mitoituksista ja selvitämme, saammeko toimitettua sinulle haluamasi koon.

Minkä koon tilaan?

Kokotaulukoista vertaamalla saa hyvin oman koon selville, kokotaulukoiden yläpuolella on lisäksi arvioidut mitoitukset merkeittäin, onko pientä vai reilua mitoitusta. Lisää voit kysyä meiltä asiakaspalvelusta.

Löysitkö kysymykseesi vastauksen? Jos et, niin ota reippaasti yhteyttä asiakaspalveluumme, vastaamme mielellämme lisäkysymyksiin p. 020 7010319, verkkokauppa@kekale.fi.

Lahjakortti:

Lahjakortin voi käyttää sekä verkkokaupassa että myymälässä. Myymälässä lahjakortin voi käyttää, kun postitettu kortti on saapunut. Kun korttia on käytetty myymälässä tai verkkokaupassa, näkyy mahdollinen kortille jäänyt saldo 1-2 päivän viiveellä verkkokaupassa.

Verkkokaupassa jäljelle jäänyt saldo pyöristyy alaspäin lähimpään lahjakortin arvoportaaseen. Myymälässä jäännössaldon voi käyttää kokonaisuudessaan.

Kampanjatarjoukset:

Kampanjatarjoukset koskevat vain kampanja-aikana tehtyjä tilauksia. 

Charmipäivät 20.-25.4.
Asiakaspalvelu
Charmi asiakasohjelma
Kekäle blogi
Lahjakortti