Kotimaista vaatekauppaa jo vuodesta 1957Ilmainen toimitus yli 50 €:n tilauksiinNopea toimitus 3-4 arkipäivää


Charmi -asiakasohjelman säännöt ja ehdot


Kanta-asiakkuuden määritelmä


Charmi-asiakasohjelmalla tarkoitetaan Kekäle Oy:n kanta-asiakasjärjestelmää ja kanta-asiakkailla tähän järjestelmään liittyneitä yksityishenkilöitä. 

Liittyminen Charmi-asiakasohjelmaan ja tunnistautuminen

Kekäleen Charmi-asiakasohjelmaan voivat liittyä 18 vuotta täyttäneet Suomen kansalaiset tai Suomessa asuvat. Liittyminen on ilmaista.

Kanta-asiakasedut saa myymälässä ajo-/henkilökorttia tai kanta-asiakaskorttia näyttämällä. Ajo- tai henkilökortti pitää rekisteröidä Charmi-asiakasohjelmaan myymälässä. Henkilötunnusta ei tallenneta kanta-asiakasjärjestelmään. Verkkokaupassa edut saa käyttöön rekisteröitymällä verkkokauppaan. Uusille kanta-asiakkaille luodaan tunnus verkkokauppaan Charmi-asiakasohjelmaan liittymisen yhteydessä.

Samaan talouteen kuuluvat voivat yhdistää asiakastilit, jolloin niiden ostokset lasketaan yhteen. Asiakastilien yhdistämisen voi tehdä myymälässä tai verkkokaupassa.

Charmi-asiakasohjelman edut

Charmi-asiakasohjelmassa on kolme eri tasoa: Muotitietoinen, Makutuomari ja Tyyli-ikoni. Asiakkuuden taso määräytyy vuoden aikana tehtyjen ostosten perusteella. Laskenta tehdään talouskohtaisesti yhteen liitettyjen asiakastilien yhteissummana. Oma laskentakausi määräytyy ensimmäisen ostoskerran perusteella. Oman laskentakauden voi tarkistaa myymälästä tai verkkokaupasta. Mikäli asiakastilejä yhdistetään, käytetään ns. päätilin laskentakautta.

Eurorajat ja alennukset eri tasoilla Ostosten alaraja Alennus %
Muotitietoinen

0€

5%

Makutuomari

750€ 7%
Tyyli-ikoni

1500€ 10%


Tason edut ovat voimassa kaikilla talouden jäsenillä, jotka on yhdistetty päätiliin. Tasojen edut ovat voimassa heti, kun vaadittava ostossumma ylittyy ja ne ovat käytössä seuraavan kauden loppuun. Alennus lasketaan aina tuotteen normaalihinnasta eikä alennuksia voi yhdistää mahdollisiin muihin kampanjoihin. Alennusta ei myönnetä lahjakorteista tai muista ennakkomaksuista.

Tasoilla voi olla myös muita vaihtuvia etuja. Eduista tiedotetaan myymälöissä, verkkokaupassa tai markkinointiviestinnällä.

Asiakastiedot

Kekäle tallentaa kanta-asiakkaan henkilötiedot kanta-asiakasjärjestelmään. Kekäle käsittelee henkilötietoja Suomen kulloinkin voimassa olevan henkilötietolain mukaisesti.

Kekäle käyttää henkilötietoja tuotteiden ja palvelujen markkinointiin kanta-asiakkaille sekä asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietoja ei luovuteta Kekäleen kanta-asiakasohjelman ulkopuoliseen käyttöön.

Kanta-asiakasjärjestelmä tallentaa kanta-asiakkaan tekemät ostot. Ostotietoja voidaan käyttää markkinoinnin kohdentamiseen. Ostotietoja hyödynnetään myös palvelumme ja valikoimamme kehittämisessä.

Kanta-asiakkaalla on oikeus kieltää asiakastietojensa käyttö markkinointitarkoituksiin ilmoittamalla siitä Kekäleen asiakaspalveluun.

Kanta-asiakkaan osoitetiedot päivitetään Postin palvelusta. Mikäli kanta-asiakas on kieltänyt osoitetietojensa päivityksen Postin palvelusta, on hänellä velvollisuus ilmoittaa osoitemuutokset Kekäleen asiakaspalveluun, lähettämällä viesti osoitteeseen charmi@kekale.fi tai peruuttamalla uutiskirjeen tilaus uutiskirjeen alaosan linkistä.

Kanta-asiakas voi tehdä muutoksia asiakastietoihinsa Kekäle-myymälöissä, verkkokaupassa tai sähköpostitse.

Markkinointi

Lähetämme kanta-asiakkaillemme keskimäärin kaksi kertaa kuukaudessa sähköpostitse tietoa ajankohtaisista asioista, tapahtumista, kanta-asiakastarjouksista tai uutuustuotteista. Mobiiliviestintää käytämme pääasiassa asiakkaiden tavoittamiseen. Lisäksi kanta-asiakkaat voivat saada maksimissaan kuusi kertaa vuodessa markkinointiviestejä postitse.

Kanta-asiakkuuden lopettaminen

Asiakas voi irtisanoa kanta-asiakkuuden ilmoittamalla siitä Kekäle-myymälään tai Charmi-asiakaspalveluun. Kanta-asiakkuuden irtisanominen päättää myös saavutetut tasoedut.

Charmi asiakaspalvelu
charmi@kekale.fi
020 7010 300 (Ark. 8-15)
PL 53, 80100 Joensuu

Charmi asiakasohjelma
Lahjakortti